یولیان ناگلزمان شایعات مربوط به روابط نه چندان خوبش با روبرت لواندوفسکی را باری دیگر تکذیب کرد

بایرن مونیخ فردا در آخرین بازی فصل میهمان وولفسبورگ خواهد بود.

طرفداری | به نقل از سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل وولفسبورگ در مورد لواندوفسکی، اولین فصلش در بایرن مونیخ، فصل آینده، نصیر مزروعی، رایان خرافنبرخ و برخی دیگر از مسائل صحبت کرده است.

ناگلزمان در مورد لواندوفسکی، گفت:

او در چند روز گذشته بسیار خوب تمرین کرده است و از او راضی هستم. به همین دلیل او فردا در ترکیب اصلی خواهد بود. وضعیت قرارداد او مشخص است و از این به بعد کار‌ها مربوط به باشگاه می‌شوند. می‌توانید از خودش یا حسن صالح حمیدزیچ در این‌باره بپرسید.

 یولیان ناگلزمان در مورد فصل اولش در بایرن مونیخ، گفت:

 نیم فصل اول را دوست داشتم. اگرچه پیش فصل خوبی را پشت سر نگذاشتیم زیرا بسیاری از بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم. از منظر تاکتیکی، بازی‌های فوق العاده‌ای را انجام دادیم. اما در نیم فصل دوم، ثبات‌مان را دوست نداشتم. در مقطع تعیین کننده فصل، در بهترین فرم خود نبودیم. غیبتم به دلیل کووید نیز دور از معمول بود. تا پیش از این هرگز بازی را از دست نداده بودم. از دست دادن بازیکنان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نیز برای ما هزینه زیادی در بر داشت. من آنالیز‌های این فصل را بررسی کردم. ما نسبت به فصل گذشته، در همگی آمار‌ها به جز تبدیل موقعیت‌هایمان به گل، بهتر بودیم.

 یولیان ناگلزمان در مورد فصل بعد، گفت:

 فصل آینده مربی آزار دهنده‌تری خواهم بود که بیش‌تر مربیگری خواهد کرد. این چیزی است که بازیکنان می‌خواهند. چند هفته تعطیلات داریم اما در بیشتر مواقع اینجا خواهم بود. کار‌های زیادی برای انجام دادن داریم و برنامه ریزی برای تیم را با برازو ادامه خواهیم داد. مسابقات بین المللی در تعطیلات تابستانی خواهیم داشت. ما تمرینات خود را از 8 جولای شروع می‌کنیم. سفر به ایالات متحده نیز در ماه جولای برنامه ریزی شده است. سپس جام جهانی را در پیش داریم و پس از بازی‌های بزرگ دیگری در بهار دنبال خواهند شد که متفاوت از برنامه معمول (در هر فصل) است.

 ناگلزمان در مورد غیبت مارک روکا و کورنتین تولیسو در بازی فردا، گفت:

 آن‌ها بیمار هستند. مارک روکا به آنفولانزا مبتلا شده است و کورنتین تولیسو نیز مشکلات گوارشی داشت. از آنجایی که تمام هفته همراه با تیم تمرین نکردند، احتمالا هیچکدام از آن‌ها به وولفسبورگ نخواهند آمد.

ناگلزمان در مورد یوسیپ استانشیچ، گفت: 

 استانشیچ فردا در ترکیب اولیه حضور دارد. او بازیکن بسیار قابل اعتمادی است که همیشه عملکرد خوبی داشته است. به عنوان یک مربی، شما می‌دانید که او چه توانایی‌هایی دارد. او بازی‌های خوب را انجام داده است. رقابت در فصل آینده آسان‌تر نخواهد بود اما به هر حال، اوضاع در بایرن به این شکل است.

ناگلزمان در مورد پل وانر، گفت: 

 پل 16 سال دارد و یک بازیکن حرفه‌ای جوان در بایرن مونیخ است. او در این فصل به خاطر سنش اجازه بازی برای زیر 23 ساله‌ها را نداشت. پل بازیکن بسیار با استعدادی است که پتانسیل بالایی دارد. البته که به زمان بازی احتیاج دارد اما هنوز زمان دارد و نباید عجله کنیم. من گفتم به بازیکنان جوان زمان بیش‌تری برای بازی اختصاص می‌دهم اما شرایط به خاطر بازی مقابل ماینتس و اتفاقات بعد از آن، کمی تغییر کرد. ما باید آرامش خود را حفظ کنیم.

 یولیان ناگلزمان در مورد صفحه نمایشی که محل تمرینات بایرن مونیخ قرار گرفته است و استفاده از آن در فصل آینده، گفت:

 نصب خواهد شد. برای اهداف آزمایشی آنجا بود که من متوجه شدم کیفیت خوبی دارد. ابزار مهمی برای ارائه بازخوردی فوری از آنچه که عملکرد بازیکنان در زمین، خواهد بود. ما همچنین یک سیستم دوربین جدید نیز داریم.

 ناگلزمان در مورد شکایت لواندوفسکی از سبک بازی بایرن مونیخ در رسانه‌های لهستانی، گفت:

 او شکایتی نکرده است. او گفت که ترجمه اشتباه بوده است. از نظر آماری سانتر‌هایی که به او رسیده است نسبت به فصل گذشته دوتا کمتر شده است. او بیش‌ترین شوت در چارچوب را با 150 شوت، در این فصل بوندسلیگا داشته است، در حالی که نفر دوم تنها 102 شوت داشته است. من با او صحبت می‌کنم و با یکدیگر تبادل نظر داریم. مجبور نیست که هر هفته، آنچه را که در هفته گذشته گفتم را تکرار کنم.

ناگلزمان در مورد انتقال نصیر مزروعی و رایان خرافنبرخ، گفت:  

هیچکدام هنوز نهایی نشده است. در مورد مزروعی، ما در مراحل پایانی هستیم. اگر او بیاید، بسیار خوشحال خواهیم شد. او بازیکن بسیار خوبی است. در اولین گفت و گو، او گفت که می‌خواد برای بایرن مونیخ بازی کند. او مشتاق این انتقال است. ما به چنین بازیکنانی نیاز داریم. من نیز خوشحالم که اگر چنین بازیکن جوان و گرسنه‌ای به ما بپیوندد. در مورد خرافنبرخ هنوز به توافق نزدیک نشده‌ایم.

ناگلزمان در مورد یاشوا زیکزی، گفت: 

 این موضوع مربوط به حسن صالح حمیدزیچ و مارکو نپه است. آن‌ها با ایجنت او در تماس هستند. او در حال سپری کردن فصل خوبی است. به همین خاطر چندین باشگاه به او علاقه دارند. برنامه ریزی برای ترکیب به بسیاری از عوامل بستگی دارد. ما در مورد بهترین راه حل برای او، صحبت خواهیم کرد.

ناگلزمان در مورد اهمیت کینگزلی کومان برای تیم و محرومیت سه جلسه‌ای او، گفت: 

او یک مرد بزرگ است و شخصیت فوق العاده‌ای دارد. او رابطی برای بازیکنان فرانسوی است که برای ساختار تیم، اهمیت زیادی دارد. هیچ سوال و شکی در مورد او به عنوان یک فوتبالیست وجود ندارد. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و وقتی از آمادگی جسمانی کافی برخوردار باشد، یکی از بازیکنان متفاوتی است که ما به آن‌ها نیاز داریم. محروم کردن او برای سه بازی، شرایط سختی را برای ما به وجود می‌آورد. ما ترجیح می‌دهیم او را فورا برگردانیم زیرا بسیار برای ما اهمیت دارد.

ناگلزمان در مورد اینکه آیا بایرن مونیخ از فروش لواندوفسکی امتناع می‌کند، گفت: 

 من شخص مناسبی برای دادن پاسخ این سوال نیستم. من با کان و برازو تبادل نظر دارم و مهم‌تر از آن‌ها نیستم.

ناگلزمان در مورد جشن قهرمانی همراه با هواداران در مارین پلاتز مونیخ، گفت: 

 خوشحالم که برای اولین به آنجا می‌روم. هنوز نمی‌دانم که کدام آهنگ را بخوانم. در هر حال این لحظه بیش‌تر متعلق به بازیکنان است.